суббота, 5 июня 2010 г.

Home-my-Home

Home-my-Home


Лимбы вала Troubleshooting

Posted: 04 Jun 2010 02:27 PM PDT

Большой проект викэнда убеждается что ваш дом ясн overgrown лимбов вала. Не может быть отжимая вопросом но задняя часть вырезывания эти лимбы может предотвратить вопросы для того чтобы опустить дорогу как ветви и лимбы ломая через окно во время шторма или даже разбивая вниз на крыше после тяжелых ветров. Overgrown лимбы также обеспечивают бичи и грызунов с легким доступом к вашему дому где они могут найти убежище в soffits или в ваш чердак. Влажные листья против вашей дома могут также повысить рост водорослей который в свою очередь может вести для того чтобы запреть. Имеем мы, котор дали вам достаточные причины отрезать назад те ветви?!

Перед & Afters для того чтобы помочь среде обитания для гуманности

Posted: 04 Jun 2010 01:59 PM PDT

Мы насладились подарить наше время к среде обитания для гуманности над летами и их глава Лос-Анджелес делает действительно легким подписать вверх и выбрать проект и датировать, чтобы вы хотел были волонтирить с. Товарищеские bloggers домашнего улучшения один проект более близкий начинали их перед и после состязанием этот год и победитель получает $50 подарочный купон к Lowes, Юоме Депот или Амазонка и OPC также сделают $100 пожертвование к среде обитания для гуманности в их имени. Выиграйте некоторые деньги и также почувствуйте хорошим о помогать большой причине.

Вторя тип Edwardian в вашем собственном доме

Posted: 04 Jun 2010 10:19 AM PDT

One-way, котор нужно подключить к миру и своему прошлому пока персонализировать ваш интерьер рисовать на влияниях предыдущих периодов конструкции. Если вы не будете идти для сильного заявления прошлого, конструкция периода не значит переносить некоторый тип сразу к вашему собственному жилищу, а принимать элементы которые работали и reinventing они для сегодня. Примите эру Edwardian, начиная вокруг 1901 по мере того как Англия приветствовало новое столетие, новый монарх, и новую конструкцию. Сливающ от более тяжелого, более богато украшенный викторианского типа, этот период обнял лихтер и более примитивное астетическое, не только рисующ на эклектичном прошлом конструкции (как Tudor, Rococo, и средневековые эры), но также смотрящ к будущему по мере того как Британская империя достигла свои рукоятки более далее через глобус. Эра оценила введение лихтера и больше модернизировала детализировать, как в стеклянном изделии Тиффани комфорта Луис запятнанном, печатях как chintz и штоф, и новых ровных формах в мебели как стул крыла. Но как принять те определенные детали времени и сделать их, наилучшим образом, вечный? Здесь некоторые большие подающие от эры Edwardian, и как они переносят к сегодня. Этот космос рисует на светлых цветах и детализировать эры Edwardian пока настоянно комната с самомоднейшими частями и эклектичным расположением. Комфорт Луис Tiffany-влиял на цветное стекло и белизну в современной спальне. 2Furnish предлагает wicker и более светлую древесину в более самомоднейших, более геометрических формах. Здесь, стул крыла, который возник в эре, отдыхает в самомоднейшем космосе и очень non-Edwardian цвете эры черноты. Изумительный контраст. Кредит фото: Воздушные пространства, Houzz, & 2Furnish; Michale Grimm Пожалуйста bookmark и поделите

Составлять карту разум для того чтобы составить карту ваш дом: Студии Siol

Posted: 04 Jun 2010 09:31 AM PDT

“Green design is not enough; a deeper connection between self and place is required to create truly sustainable spaces.” -Kevin Hackett

Design-builders love to talk about clients’ needs—how they'll take your vision, your desire for your home and turn it into reality. But few, if any, have shrinked your psyche to do so.

But don't be nervous. Kevin Hackett and Jessica Weigley of San Francisco's Siol Studios are no lab-coated therapists. They're researchers, artists and educators, and they're working to change the face of sustainable home design.

I spoke with co-founder Kevin, a very polite and insightful architect from Limerick, Ireland, about Siol Studio's "architecture of self and place," and especially this connection between the brain and the home—or your home as a formed representation of your psychograph. Here's what he had to say.

You teach seminars on the connection between psychology and architecture. How would you incorporate a client's psychological needs/desires—things that are intangible— into the physical and practical design of their home?


KH: Each client has a unique psychograph. This encompasses their moral, cognitive, emotional, aesthetic and interpersonal lines of development (to name but a few). It is the role of the designer to interpret this profile. This body of knowledge is then overlaid with the client’s program to create a foundation for the forthcoming design process.

We also explore the client’s environmental subjectivity while educating an objective understanding of the mind. Subjectively, each client has a different response mechanism to space, color, texture, lighting, form, etc. We investigate the connectivity of such responses and bring awareness to the client. From the universal perspective, we share current neurological data and explain how it can assist us in the design process. It is a multifaceted approach that reflects the layered individuality of each client or group.

I love that you leave your projects with room to “evolve.” This gives the client freedom to change and grow their space at a later date, but also cuts down on waste during future remodels. Is that part of your design process?


KH: From a sustainable approach, buildings need to be seen as living entities. Evolution thus occurs at the building level as well as the user level. A spatial layout that allows for both adaptability and emergence is essential. We like to think our spaces facilitate this change, behaving as a catalyst for developmental growth.

I see that you participated in San Francisco's Park(ing) Day 2008. How did you get involved and what did you take away from that?


KH: Parking Day was both an urban installation and experiment. We collaborated with local merchants to create an environment where the hierarchy of car – bike – pedestrian was turned upside-down, placing the pedestrian as priority.

It was a lesson in the street-narrowing process to create a more enriching sidewalk where culture and community intersect. We also wanted to demonstrate the potential flexibility of urban space on an intimate scale. This is commonplace in Europe, specifically with older grids, where a street has multi functions to reflect the changing momentum of the city.

What is the Siol Salon? Do you hold events for Bay Area locals?


The Siol Salon is a lecture series that we have previously held in the Bay Area. It is an opportunity to share and discuss pertinent topics that relate to the architecture and design professions. This fall, we intend to hold our second salon with a group of lectures discussing the concepts of Integral Architecture.

What’s next for you? What are your ultimate goals as thinkers and builders?


This coming July, we will be presenting our paper ‘Towards an Integral Architecture’ at the Integral Theory Conference in Pleasant Hill, California.

“An integrally informed architecture can nourish spirit, evolve perspectives, participate in harmony with its natural systems, and symbolically represent the whole.” We believe that green design is not enough, a deeper connection between self and place is required to create truly sustainable spaces. This connection comes from an intimate understanding of self and the fulfillment of our role as co-creators and citizens of Earth. It is this connection that we seek to explore through our practice.

Get in touch with Kevin and Jessica:

Síol

An Integral Design Practice
____________________________________
2311 Fillmore Street, San Francisco, CA 94115
tel: 415. 655 9722 fax: 415. 236 6070
siolstudios.com

Photo Credit: John Lee

Please bookmark and share

BuildDirect делает блинчики!

Posted: 04 Jun 2010 08:00 AM PDT

Торжество огромный фактор в жизни любой успешной компании. И оно doesn’ t должен быть парадом, котор нужно быть торжеством. Иногда, он может быть о малых вещах, как завтрак. Мы насладились repast pre-полдня более раньше эта неделя на завтраке компании, отличая втихомолку рецептом семьи будочки для блинчиков банана и голубики. Взгляните на видео нашего & президента; Будочка CEO Джеф и VP снабжений Джим Hourigan, каждого в смешном шлеме, делающ блинчики и сосиски для всего из нас. Yum! Приветственные восклицания! Роб. [Учтивость изображения блинчика Pablo76, которое блинчики смотрит гораздо здорове чем одни в нашем видео. Вы судья] BuildDirect делает блинчики! столб от: Прокатанные настил, пола твёрдой древесины и больше от BuildDirect Родственные столбы: Здание в Future… Счастливые праздники к вам от BuildDirect! Блоги BuildDirect удостоинные Ванкувер blogging община

Контрольный список - перед покупать дом

Posted: 04 Jun 2010 06:26 AM PDT

Планировать купить дом скоро? It’ облечение так it’ A.S. большое; s важный для того чтобы получить его правым. Пойдите через этот контрольный списоок убеждаться you’ полно подготовленный re и вы имеете весь info вам нужно получить дом ваших сновидений. Щелкните дальше изображение (ниже) для более большого взгляда.

10 домов на крае

Posted: 04 Jun 2010 05:19 AM PDT

Why play it safe when you can live on the edge? These designers daringly sited homes on the edges of cliffs, rivers and oceans. While the engineering was certainly no easy feat, the views are obviously well worth the effort.

The Holman House, designed by Durbach Block Architects, sits atop a cliff in Dover Heights, Sydney, Australia.

Cliff House on Gig Harbor, Washington by Scott Allen Architecture.

House at Jardin del Sol by Corona y P. Amaral is precariously positioned on a cliff 300 meters above the ocean in Tenerife, Canary Islands, Spain.

photo by Patrick Reynolds

photo by Patrick Reynolds

Cliff House by Fearon Hay Architects in Auckland, New Zealand.

Another Cliff House in Dover Heights; this one is designed by Collins and Turner Architects.

Casa 205 in Vacarisses, Spain, designed by H Arquitectes.

Appropriately called the Edge House, Jarmund/Vigsnaes AS Architects designed this impressive residence on the outskirts of Oslo, Norway.

A-cero’s almost Brutalist concrete house juts out of a cliff in Galicia, Spain.

The iconic Stahl House, or Case Study #22 by Pierre Koenig in Los Angeles has appeared in many famous photographs and films.

And finally, no compilation of “houses on the edge” would be complete without mentioning Adalberto Libera’s Casa Malaparte in Capri, Italy.

Комментариев нет:

Отправить комментарий